کد خبر : 4013
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

اصابت پهپاد حزب‌الله به منطقه قیصریه، محل اقامت نتانیاهو

اصابت پهپاد حزب‌الله به منطقه قیصریه، محل اقامت نتانیاهو
همزمان با فعال‌شدن آژیرهای هشدار در اکثر مناطق شمالی فلسطین اشغالی، سیستم‌های موقعیت‌یاب جهانی (جی.پی.اس.) در نزدیکی تل‌آویو از کار افتاد و رسانه‌های عبری دقایقی بعد از اصابت یک پهپاد به نزدیکی محل اقامت نخست وزیر اسرائیل خبر دادند؛

به گزارش رواج ۲۴ ـبه نقل از-گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ساکنان صهیونیست در شمال فلسطین  اشغالی به‌ویژه در اطراف دریاچه طبریه در شمال شرق و نیز شهرهای حیفا و عکا در شمال غرب صبح امروز شنبه نیز با صدای آژیرهای ممتد هشدار حمله موشکی و پهپادی مقاومت لبنان بیدار شدند.

بنا به گزارش رسانه‌های رژیم اسرائیل، دست‌کم سه پهپاد از سمت لبنان به سرزمین‌های اشغالی نفوذ کرده  است، در خلیج حیفا، طبریا، صفد، کریات بیالیک و کریات یام و کریات آت و کریات موتسکین صدای آژیر شنیده شده است. همزمان با این حملات و هشدارها، سیستم‌های موقعیت‌یاب جهانی (جی.پی.اس.) در نزدیکی تل‌آویو از کار افتاده است.

 

اصابت یک پهپاد به ساختمانی در قیصریه، محل اقامت نتانیاهو

رسانه‌های عبری با انتشار تصاویری می‌گویند یک پهپاد مقاومت لبنان به ساختمانی در قیصریه که محل اقامت نخست وزیر رژیم اسرائیل است، اصابت کرده است.

رسانه عبری: نیروهای زیادی به محل “سقوط” پهپاد در قیصریه اعزام شده‌اند

وب سایت عبری واللا گزارش داد که بعد از اصابت پهپاد حزب الله به منطقه‌ای در قیصاریه که محل اقامت نخست وزیر اسرائیل است، پلیس این رژیم نیروهای زیادی به این منطقه اعزام کرده‌ است.

 

پهپاد حزب الله 70 کیلومتر تا محل اقامت نتانیاهو طی کرده است

رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد که پهپادی که به ساختمانی در قیصاریه (منطقه‌ای بین حیفا و تل‌اویو) اصابت کرده، مسافتی نزدیک به 70 کیلومتر را از لبنان طی کرده است. این رسانه مدعی شده است که ترکش‌های ناشی از انفجار این پهپاد به این ساختمان اصابت کرده است.

 

وب سایت صهیونیستی واللا گزارش داد که پهپادی ارسال شده از سمت لبنان بدون اینکه آژیرهای هشدار فعال شود به خانه‌ای ای در قیصریه اصابت کرد.

یکی از ساکنان قیصریه گفت که در زمان اصابت پهپاد به خانه‌ای در قیصریه صدای انفجار قوی شنیده شد و هیچ آژیر هشداری فعال نشد. این شاهد عینی گفت که انفجار زمانی رخ داد که مردم به کنیسه می رفتند و کسی در این انفجار آسیب ندید.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تایید کرد هدف پهپاد مهاجم به منطقه قیصریه، اقامتگاه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بوده است.

حزب‌الله لبنان از بامداد امروز تا این لحظه تنها دو بیانیه صادر کرده است و در این باره بیانیه صادر نشده است و باید منتظر بیانیه‌های این جنبش ماند. رسانه‌های صهیونیستی دیروز گفتند که حزب‌الله نیم ساعت حملات پهپادی و موشکی بامدادی خود را زودتر انجام داده است و آن‌ها نیم ساعت نسبت به روز گذشته زودتر بیدار شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.