وقتی شیرینزبانی کودکانه وجهالمعامله والدین در فضای مجازی میشود
به گزارش رواج 24 به نقل ازخبرگزاری میزان – شبکه های اجتماعی را که باز میکنی صفحاتی را میبینی که صاحبان آن هنوز متولد نشدهاند و تنها هویت آنها یک عکس سونوگرافی است که خبر از تولد صاحب صفحه میدهد و این تازه آغاز ماجرا است …
چندی بعد نوزاد تازه متولد شده اسباب جذب فالوور والدینی را فراهم میکند که از ابتدا برای سودجویی حریم خصوصی فرزندشان را به بهای جذب تبلیغات و کسب سود به تاراج گذاشتهاند.
کودک از همه جا بیخبر چشم که باز میکند خود را میان سیلی از وظایف تعیین شده روزانه میبیند، باید هر چند ساعت یکبار برای دیده شدن بیشتر صفحهاش در مقابل دوربین پدر و مادر قرار گرفته خسته یا خوابآلود، مریض یا بیحوصله شیرین زبانی کند، گاهی جملاتی بگوید و حرفهایی را بزند که حتی معنی آنرا نمیداند که همین شیرین زبانی او وجهالمعامله والدین سودجویش در فضای مجازی شود.
رفته رفته این کودک برای انجام پروژههایی که والدینش برای آن با آژانسهای تبلیغاتی قراردادهای هنگفتی بسته است، باید همچون کارگری در برابر کارفرما، آموزش دیده و آماده شود.
برچسب ها :حریم خصوصی ، درآمدزایی ، فضای مجازی ، کودکان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0