کد خبر : 3055
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

بررسی یک ادعا

انبارهای موشکی حزب‌الله منهدم شد؟

انبارهای موشکی حزب‌الله منهدم شد؟
بعد از شهادت سیدحسن نصرالله، رسانه‌های عبری مدعی شدند که رژیم صهیونیستی انبارموشک‌‌ها و زیرساخت‌های دفاعی حزب‌الله را مورد هدف قرار داده است

به گزارش رواج ۲۴؛ بسیاری از مقامات رژیم صهیونیستی و رسانه‌های عبری نیز هدف از پیشروی زمینی شب گذشته این رژیم به مرزهای این کشور را هم همین مساله می‌دانند. عقب نشینی ارتش لبنان و نیروهای حزب الله نیز یکی دیگر از اخباری بود که با ورود زمینی رژیم به جنوب لبنان منتشر شد که البته ارتش این کشور، این موضوع را تکذیب کرد.

* آیا حزب‌الله عقب رفت؟

همچنین با وجود ادعای پیش‌روی ارتش رژیم صهیونیستی به مرزهای جنوبی لبنان، رسانه‌های عربی هرگونه تجاوز و پیش‌روی به خاک لبنان را رد کرده و اذعان کردند که نیرو‌های نخبه یگان «رضوان» که زیرمجموعه حزب‌الله هستند هم وارد میدان شده‌اند.

در ادامه نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره نوشتند که پس از چند دقیقه از آغاز پیشروی به جنوب لبنان، به دلیل شدت آتش و تیراندازی مقاومت، متجاوزان اسرائیلی مجبور به عقب‌نشینی شدند.علاوه‌براین حزب‌الله هم‌چنان به صورت مداوم درحال هدف قراردادن بخش‌هایی از اراضی اشغالی به خصوص شمال این منطقه با موشک‌ بوده است.

مجموعه این اتفاقات حاکی از آن است که بر خلاف ادعای رسانه‌های عبری و غربی درباره انهدام کامل انبارهای موشکی حزب‌الله و شکست مقاومت در این برهه، می‌توان اینطور جمع بندی کرد که این اخبار و ادعاها صحت نداشته و رژیم همچنان در حال انجام عملیات روانی به موازت عملیات میدانی است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.