کد خبر : 2910
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

طراحی سکوی فضای مجازی با محتوای زندگی نامه شهدا

طراحی سکوی فضای مجازی با محتوای زندگی نامه شهدا
یک کار شناس حوزه فضای مجازی گفت پلتفرم سبک زندگی شهدای شاخص در فضای مجازی طراحی شده و بزودی به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش رواج۲۴ به نقل از سراج۲۴، سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. این نمایشگاه با حضور پلتفرم‌های مختلف صوتی و تصویری، از جمله سوپراپلیکیشن روبیکا، برگزار شد و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان بود

در این نمایشگاه، تفاهم‌نامه‌های بسیاری منعقد شد و مجوز فعالیت پلتفرم‌های جدید صادر گردید. همچنین، بیانیه هیئت داوران جشنواره قرائت شد که در آن به تلاش فعالان صنعت صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و ایجاد انگیزه برای ارتقای خدمات رسانه‌ها اشاره شد

حمید بهادری مدیر شرکت رواق افتاب فردا در این نمایشگاه در گفت و گو با سراج24، گفت:سومین نمایشگاه رصتا بستری برای ارائه منظومه رسانه ای رواق است که شامل پنج پلتفرم است.

وی ادامه داد: پلتفرم کدا سکویی در حوزه ناشنوایان و افاراد کم شنوا است که 2 سال است فعالیت خود را اغاز کرده است؛ پلتفرم دوم در حوزه فیلم و سریال است،همچنین اسپورتیو که یک پلتفرم در خصوص ورزش و مسابقات ورزشی است.

بهادری با معرفی دو پلتفرم بعدی این نمایشگاه اظهار داشت: غدیر و منجی دو پلتفرم بعدی هستند که پلتفرم های مذهبی شامل غدیر که در حوزه امامت فعالیت می کند و منجی که در حوزه مهدویت فعال است.

مدیر شرکت رواق افتاب فردا در پایان درباره معرفی قهرمانان ملی در قالب سکو ها گفت: درنمایشگاه فرصتی ایجاد شده که نسبت به طراحی  پلتفرمی به نام (هیرو) – معرفی قهرمانان ملی مذهبی – که از دوران غدیر شروع می شود و تا حاج قاسم و شهدای کنونی ادامه دارد؛ در این پلتفرم زندگی نامه شهدا و فیلم هایی که در این خصوص ساخته شده و یا کتاب هایی که نوشته شده به مخاطبان عرضه می شود و دسترسی را برای مخاطبین اسان ترمی کند.

شرکت رواق افتاب فردا دوبستر رسمیو و کدا را که در حوزه رسانه و فضای مجازی هستند را در بر می‌گیرد که شرح فعالیت های ان‌ها عبارت است از رسمیو به عنوان اولین بستر تحلیل و ارتباط کسب و کارها در ایران، از سال 1397 با هدف تسهیل فرآیندهای تجاری سازمان‌ها شروع به فعالیت کرده است. رسمیو با کنار هم قرار دادن اطلاعات ثبتی و رسمی هر کسب و کار توانسته گام بزرگی در جهت بهبود فضای تجاری کشور بردارد. ارائه آمارهای مربوط به صادرات و واردات، شرکت‌های مادر و زیرمجموعه‌ ها و غیره از جمله خدماتی است که نظر بسیاری از افراد را به رسمیو جلب کرده است.

بسیاری از سازمان‌ ها برای بهبود مسیر تجاری و بازاریابی خود نیازمند اطلاعاتی هستند که به‌طور پراکنده و غیر منسجم به وسیله روزنامه رسمی، سازمان ثبت، اداره مالیات و دیگر سازمان‌های دولتی منتشر می‌شود. رسمیو به عنوان اولین پلتفرم تحلیل و ارتباط کسب‌وکارها، با ارائه مواردی نظیر شماره ثبت، کد‌اقتصادی، اسامی مدیران شرکت و غیره، اطلاعات مورد نیاز افراد را بطور دقیق و شفاف در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد.

سکوی کدا ، زیر مجموعه شرکت رواق آفتاب می باشد که از بهمن ماه سال 1401 فعالیت خود را آغاز نموده است.این سکو در نظر دارد جهت پاسخگویی به عزیزان ناشنوا و کم شنوا در همه رده‌های سنی، برنامه های متنوعی متناسب با شرایط و اقتضائات فرهنکی،اجتماعی و سیاسی به مخاطبان خود ارائه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.